![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/d307f68e47b873be9f103bdd383ce2da/277798962_5578358418859238_945722566268732844_n.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/bb14c2f97b645fafd92e746a06bbdb0e/277732393_5578358952192518_5803419550321017511_n.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/a542eae5af54cad823308644565b491c/277529580_5578359072192506_1247743894396048017_n-1.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/ba952b0f7e630742d3a7580f15d9ac08/thumbnail4.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/54de0269d965d73152561626a49a174a/277673392_5578358242192589_3837655886452247595_n-1.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/3559327fda9f474397b20b7888f300c3/277588778_5578359278859152_6942474051724790950_n.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/1c0b30946b776538ee84b0319d07d956/277588601_5578359475525799_415748166406276005_n.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/156f9ea46340d7e9f25d5236b7382880/277585880_5578359345525812_628880652354396195_n.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/64069087e744042217b3a5def28236a3/277585311_5578358598859220_1100509665658805979_n-1.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/323d5f3f93fa0dbb21faea9bf56f42cb/277579884_5578359402192473_5055613889495828398_n.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/a51b0919733f571fa359177cd2250090/277571547_5578359212192492_7855844489720624310_n.jpg)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/e3ee99841d911b6cd64e02dedeb2bfbd/277798962_5578358418859238_945722566268732844_n.jpg)
![Thumbnail 2](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/a9fe68fd9e058a3fecaf1bb2a45e2628/277732393_5578358952192518_5803419550321017511_n.jpg)
![Thumbnail 3](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/d420f7f4c3182f2dfcd04f8b71b11058/277529580_5578359072192506_1247743894396048017_n-1.jpg)
![Thumbnail 4](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/4cf90dceced603558aba4068434ed4a4/277675191_5578358715525875_7894884880409545723_n.jpg)
![Thumbnail 5](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/bc5aa65f4cd0f85c6b4012732f26f65a/277673392_5578358242192589_3837655886452247595_n-1.jpg)
![Thumbnail 6](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/a4d2157d055e2974fe71044cc27b1894/277588778_5578359278859152_6942474051724790950_n.jpg)
![Thumbnail 7](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/dcdcc43d7ebe33d326405e57852fc8de/277588601_5578359475525799_415748166406276005_n.jpg)
![Thumbnail 8](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/b2b541ef57df5ed7050e64c1d1fc87d4/277585880_5578359345525812_628880652354396195_n.jpg)
![Thumbnail 9](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/bb790d7bba8fe449b02cbae32b615597/277585311_5578358598859220_1100509665658805979_n-1.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/3ee8756eb5b5b7b4437d43f8a55558cc/277579884_5578359402192473_5055613889495828398_n.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/81ef701b8faf821e32ff24552bc4fcf2/277571547_5578359212192492_7855844489720624310_n.jpg)
Դասագրքերի և ՏՀՏ շրջանառու հիմնադրամը «Դասագրքաստեղծման աշխատանքներում ուսուցիչների մասնակցության ծրագրի» (Ծրագիր) շրջանակներում 2022 թվականի մարտի 3-ից մեկնարկել է առարկայական նոր չափորոշիչներին և ծրագրերին նվիրված հեռավար սեմինար-պարապմունքները՝ Ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչների համակազմերի հետ:
Սեմինարների նպատակն է պարզաբանել առարկայական նոր չափորոշիչների և օրինակելի ծրագրերի հիմնական դրույթները, ուսուցիչների մոտ զարգացնել ուսումնական նյութերի՝ չափորոշչին և ծրագրին համապատասխանությունը բացահայտելու հմտություններ:
Սեմինար-պարապմունքների ընթացքում մանրամասն ներկայացվել և քննարկվել են հետևյալ թեմաները.
- Առարկայական նոր չափորոշչի և ծրագրի կառուցվածքը,
- Հիմնական գաղափարներն ու նոր մոտեցումները,
- Նախորդ չափորոշչի և ծրագրի համեմատությամբ կատարված նոր փոփոխությունները,
- Բովանդակության կառուցման հիմնական սկզբունքները,
- Կապը Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի հետ,
- Բովանդակային բաղադրիչների (գիտելիք, հմտություն, դիրքորոշում, արժեքային բաղադրիչ) արտացոլումը չափորոշչում և ծրագրում,
- Միջառարկայական կապերի արտացոլումը չափորոշչում և ծրագրում,
- Ուսումնական գործունեության տեսակները,
- Օրինակելի ծրագրի կառուցվածքը,
- Առարկայի առանձնահատկությունից բխող այլ հարցեր՝ սեմինարավարի հայեցողությամբ:
Տեսական նյութերի ներկայացումն ուղեկցվել է գործնական, խմբային աշխատանքներով, հարցուպատասխաններով, ինչպես նաև ծավալվել են շահագրգիռ և բովանդակային քննարկումներ՝ ուսուցիչների կողմից բարձրացված բազմաբնույթ հարցերի, խնդիրների, նկատառումների շուրջ:
Սեմինարները վարել են տվյալ ոլորտի փորձառու մասնագետները, հանրակրթության պետական, առարկայական չափորոշիչները և ծրագրերը մշակող փորձագիտական խմբերի անդամները: Սեմինարների ընթացքում քննարկվող թեմաների, հարցերի բովանդակային-փորձագիտական մասի և Ծրագրի իրականացման կազմակերպչական ու շարունակության հարցերի վերաբերյալ տեսակետներ են արտահայտել Ծրագրի խորհրդատու Սարիբեկ Հակոբյանը և Դասագրքերի և ՏՀՏ շրջանառու հիմնադրամի տնօրեն Գոռ Գասպարյանը:
Մարտ ամսվա ընթացքում անցկացվել են հետևյալ առարկայական չափորոշիչներին և ծրագրերին նվիրված սեմինարները.
- Տարրական դասարաններում դասավանդվող «Մայրենի» և «Ես և շրջակա աշխարհը», սեմինարավար՝ մանկ.գ.թ. Աստղիկ Բալայան,
- Տարրական դասարաններում դասավանդվող «Մաթեմատիկա», սեմինարավար՝ մանկ.գ.թ. Լիդա Ավանեսյան,
- «Մայրենի», «Հայոց լեզու», «Գրականություն» և «Հայ գրականություն», սեմինարավար՝ մանկ.գ.թ. Գայանե Մկրտչյան,
- «Աշխարհագրություն», «Բնություն», սեմինարավար՝ աշխ.գ.թ. Արմեն Հովսեփյան,
- «Ֆիզիկա», «Բնագիտություն», սեմինարավար՝ ֆ.մ.գ.թ. Գագիկ Մելիքյան,
- «Կենսաբանություն», սեմինարավար՝ կենս.գ.թ.Նարինե Քաջիկյան,
- «Քիմիա», սեմինարավար՝ Արմինե Մարտիրոսյան,
- «Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն», սեմինարավար՝ Արմինե Մարտիրոսյան,
- «Մաթեմատիկա», սեմինարավարներ՝ փիլ.գ.թ. Սարիբեկ Հակոբյան, տեխ.գ.թ. Աշոտ Աբրահամյան,
- «Տեխնոլոգիա», սեմինարավար՝ տեխ.գ.թ.Նունե Օրդյան,
- «Արվեստ-արհեստ» բնագավառ, սեմինարավար՝ Մարիամ Պետրոսյան:
Ապրիլ ամսվա ընթացքում կշարունակվեն առարկայական նոր չափորոշիչներին և ծրագրերին նվիրված սեմինար-պարապմունքները, որոնց կմասնակցեն ծրագրում ներգրավված պատմություն, հասարակագիտություն, օտար լեզուներ, ֆիզիկական կուլտուրա և ՆԶՊ առարկաների ուսուցիչները: