Խորհրդաժողով Դասագրքաստեղծման ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչների և հրատարակիչների մասնակցությամբ
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/741acc2588a783b6ddeafac1fb458043/1-9-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/402387d143afc0029236e8fba7ba81b4/2-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/e96adcb62c8fb99d605213835a267258/3-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/c2b724e31a9f54cb34620dd12868843d/4-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/333348dec20bb926a9121876d34f655f/5-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/9290fc1a6d0be2f9bfa04b970ffbc0b9/6-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/69928c386636290cd983d10b1a756926/7-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/f0fde7fa007f7612bc1ad88d89930726/8-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/32336622e9eb43616541f303490ae4e9/9-1-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/c159556280b8bea3ee96dcc7f1072aee/10-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/af8099aa05e2ba03e14aca2a17cb08d7/11-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/04dd1814bae9c778fed5e5fac0c1e2a6/12.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/73a5e6a707e012d2b8341f90c286e38e/13-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/e688fd871a85635d933be9fc3cadd96c/14.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/987199c76525009a943c0fb3ed252efd/15-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/d91675aa26cea2b4cb5a22cd839cbd22/16.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/7a8f3cd805c2c5b203ffa54d37da9747/17-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/213cb3ad0a7860334ad41aa22b9a34e5/18-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/a20d13817ea38be1ff12728b18c74f96/19-scaled.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/8c7cdbcd4c49b5dfe037c145e721003a/Screenshot_1.png)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/410037d8456ed1658c972c3be1b28af6/Screenshot_3.png)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/af2c24e429b2a41249e06be46d8567b4/Screenshot_4.png)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/f26381947a6807cc3d08ee027b4bbfd9/1-9-scaled.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/c051b76be46a24bdfe20996d8f661397/2-scaled.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/cccdf9c7fe9bd19677f5842d2334b8b1/3-scaled.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/bc57c9494540260240ce55970797f6fe/4-scaled.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/1d5b36b99a75c264120126089de3c2f3/5-scaled.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/d5a863a19dea0a7c66265f9c659eb4c3/6-scaled.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/45d0423a4c157969e61a0a2fc08e5e0d/7-scaled.jpg)
![Thumbnail 9](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/c236be5256e357ef81a64391e8bf7b98/8-scaled.jpg)
![Thumbnail 8](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/96bf53c06cc2fdcabf59cc274df602d6/9-1-scaled.jpg)
![Thumbnail 7](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/c44c37fe44f1fda4468ceb3ecfe747af/10-scaled.jpg)
![Thumbnail 6](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/fb423744b714290b34f1e5c4ea0a4a5e/11-scaled.jpg)
![Thumbnail 5](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/06a49d1d0e4002d6c891dfdcca266004/12.jpg)
![Thumbnail 4](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/6d701a50e5dd4d70e230d1e48b9672db/13-scaled.jpg)
![Thumbnail 3](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/117625e55a540063c98ca0d55592ecc5/14.jpg)
![Thumbnail 2](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/882b85e6f79c39b81561e2f85fb35768/15-scaled.jpg)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/8456f81e5dac3e7baada0b6de10f7e3f/16.jpg)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/e811bbbcd69367df2ffdb9039935172f/17-scaled.jpg)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/9b3d9a0611f95b3dcfc0d2eef4bb9f2d/18-scaled.jpg)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/35a96eaa1ca960ab4846e2c64b7a94a3/19-scaled.jpg)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/e3a8b498c1dc80051bcc4503a73db3f4/Screenshot_1.png)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/df33832e033871f396864001254ecc86/Screenshot_3.png)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/8279bd70e6450f3273035395b40bdc71/Screenshot_4.png)
Դասագրքերի և ՏՀՏ շրջանառու հիմնադրամը, «Դասագրքաստեղծման աշխատանքներում ուսուցիչների մասնակցություն» ծրագրի (Ծրագիր) շրջանակներում, 2022 թվականի հունիսի 6-ին և 7-ին կազմակերպեց խորհրդաժողով և հեռավար հանդիպում՝ Ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչների և «Զանգակ», «Տիգրան Մեծ», «Մանմար», «Անտարես», «Աստղիկ գրատուն», «Արևիկ», «Էդիթ Պրինտ», «Սիստեմ» և «Մարի» հրատարակչությունների մասնակցությամբ:
Հանդիպումները կազմակերպվել են Ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչներին հրատարակիչների և հրատարակչական գործի հետ ծանոթացնելու նպատակով՝ նրանց հետ հետագա համագործակցության հիմքեր ձևավորելու ակնկալիքով:
Հունիսի 6-ի առկա հանդիպումն անցկացվեց «Կոնգրես» հյուրանոցում, որին մասնակցեցին շուրջ 100 ուսուցիչ և 9 հրատարակչությունների 20 ներկայացուցիչ: Առկա հանդիպմանը մասնակցելու հնարավորություն չունեցած ուսուցիչների համար՝ ԴՏՀՏՇՀ-ն հունիսի 7-ին նույն խորհրդակցությունն անցկացրեց հեռավար՝ Զում հարթակում, որին մասնակցեցին շուրջ 80 ուսուցիչ:
ԴՏՀՏՇՀ տնօրեն Գոռ Գասպարյանը և Ծրագրի խորհրդատու Սարիբեկ Հակոբյանը մասնակիցներին ներկայացրեցին Ծրագրի նպատակները, ընթացքն ու ակնկալիքները: Դասագրքերի ստեղծման գրահրատարակչական և տպագրման գործընթացի առանձնահատկությունների մասին խոսեց «Զանգակ» հրատարակչության տնօրեն Սոկրատ Մկրտչյանը: Այնուհետև բոլոր հրատարակչությունների ներկայացուցիչները ներկայացրեցին իրենց փորձը դասագրքաստեղծման ոլորտում, գործընթացի հեռանկարները և այդ գործում ուսուցիչների ընդգրկվածության հնարավորություններն ու ձևերը:
Հրատարակիչների ելույթներից հետո ծավալվեցին բովանդակալից քննարկումներ, հարց ու պատասխան ուսուցիչների և հրատարակիչների միջև, ձևավորվեցին հետագա համագործակցության հիմքեր:
Սեմինարներ նվիրված Դասագրքերի որակական բնութագրիչներին և չափանիշներին
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/59038149f4fd5d8cd96230f496260d02/v1.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/eedd3fab7f667b24172c2ae13613ba9e/v2.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/4845d70fb5b090bfd0c3f5556c83535a/v3.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/08d4f4045b4b72d603316b8452e68bed/v4.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/37ce13ad271d7a6fd8747167e5cee8d9/v5.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/8ede42170cb23fb80a6e9dea733630fe/v6.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/6ea8ef259a3f2ca787c5a0ca9e01c9cc/v7.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/d51f4f16be90ceacd0e366a182c358e0/v8.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/8f840821f31fc02cb6e993ceaacb9e20/v9.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/aec33b41a149df27f7e9aacc2c79070e/v10.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/6a9493dc4167c4283c27b3ee44795c02/v11.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/0724aa9703739bcb2a5f59b8a4a4967f/v12.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/7233c8c8a121d53ee776a5b77abb75b0/v13.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/086e3737a968b398f05b4caec328c593/v14.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/7a427d69de793bd567af6733e7a0a439/v15.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/43809772d808f90b9eb60fa47d11008a/v16.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/5b5b3f0c32a5fd775882153b4ba101b3/v1.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/bf31632edc01e462c26810dc994200d4/v2.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/3717778e298e85e3a76d4b8bef82a5ae/v3.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/ab9ed911723257f3468870d9dd124ae1/v4.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/c6ba7d405ccc71899c8e1dc431b36a3f/v5.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/ec64483c5e500b24a2b2514c8060d794/v6.jpg)
![Thumbnail 10](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/2d862d91efcdf58ed7bca9bd0db2935e/v7.jpg)
![Thumbnail 9](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/77ea834b36164a6e58329ac778544ecd/v8.jpg)
![Thumbnail 8](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/079f11be73525fa59812e38acfd4f809/v9.jpg)
![Thumbnail 7](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/2c79fa6f87a6e2630f0549cae8aa2db0/v10.jpg)
![Thumbnail 6](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/40e09fcaca5a1ac2d87111ea0172a36b/v11.jpg)
![Thumbnail 5](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/9ce47a4efbecc17e15739f8dffa2ac81/v12.jpg)
![Thumbnail 4](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/20abaea0c1efc4b85664a557972fa34a/v13.jpg)
![Thumbnail 3](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/41091de137fcc555908ad6f755ca184d/v14.jpg)
![Thumbnail 2](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/999652d8afadf6529602ed6c18f9f42c/v15.jpg)
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/8db5a2ad52eec16d7711bd004d164588/v16.jpg)
«Դասագրքաստեղծման աշխատանքներում ուսուցիչների մասնակցություն» ծրագրի (Ծրագիր) շրջանակներում, Ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչների համակազմերից ձևավորված խմբերի հետ, 2022 թվականի ապրիլի 26-ից մայիսի 10-ն ընկած ժամանակահատվածում անցկացվեցին հեռավար 7 սեմինար-պարապմունքներ՝ դասագրքերի որակական բնութագրիչների և չափանիշների վերաբերյալ:
Սեմինարները վարել է Ծրագրի խորհրդատու Սարիբեկ Հակոբյանը:
Սեմինարների նպատակն էր ուսուցիչներին ծանոթացնել հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում գործածության ենթակա դասագրք(եր)ին ներկայացվող որակական այն պահանջներին, որոնք հատկանշական են ուսումնական բոլոր առարկաների դասագրքերի համար, այդ պահանջներին համապատասխան մշակված չափանիշների և որակական բնութագրիչների ընդհանրական ցանկին, ինչպես նաև ուսուցիչների մոտ զարգացնել հմտություններ ու կարողություններ՝ առարկաների և կրթական աստիճանների առանձնահատկություններից ելնելով դասագրք(եր)ի համար ընտրել, լրամշակել կամ ձևավորել նոր չափանիշներ և բնութագրիչներ:
Սեմինարների ընթացքում մանրամասն ներկայացվել և քննարկվել են դասագրքերի բովանդակությանը և բովանդակության արտահայտման եղանակին ու ձևին՝ դասագրքի մեթոդական ապարատին, շարադրման լեզվին ու ձևավորմանը վերաբերող չափանիշներն ու դրանցից յուրաքանչյուրին համապատասխանող բնութագրիչները, տրվել են դրանց պարզաբանումներն ու մեկնաբանումները:
Ուսուցիչների համար պարզաբանվել է, որ այդ չափանիշներն ու բնութագրիչները ուղղորդող և կողնորոշող դեր ունեն դասագիրք ստեղծող հեղինակների ու հրատարակիչների, ինչպես նաև դրանց որակը գնահատող փորձագետների համար: Ներկայացվել են նաև մրցույթում ներկայացված դասագրքերի գնահատման սկզբունքներն ու մեթոդաբանությունը, գնահատման ընթացքում հաշվի առնվող գործոնները, ինչպես նաև՝ դասագրք(եր)ում նշված բնութագրիչների առկայության չափին համապատասխան տրվող միավորները:
Տեսական նյութերի ներկայացմանը զուգահեռ ծավալվել են շահագրգիռ բովանդակային քննարկումներ, մտքերի փոխանակում, հարցուպատասխան ներկայացվող նյութի և ուսուցիչներին հետաքրքրով հարակից թեմաների, հարցերի շուրջ:
Ծրագրի իրականացման ընթացիկ աշխատանքների և շարունակության վերաբերյալ դիտարկումներ և պարզաբանումներ է ներկայացրել Դասագրքերի և ՏՀՏ շրջանառու հիմնադրամի տնօրեն Գոռ Գասպարյանը:
Սեմինար
Սեմինար նվիրված «Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ
կենսագործունեություն» ուսումնական բնագավառի առարկայական նոր չափորոշիչներին և ծրագրերին
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/ab1ac83f47091965e15b516165905c47/new2.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/b7c7478f24901b2d34084f68e4d23a55/new1.-jpg.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/0e5326b9d63a70c1275cb79f9a660875/New-Nzp.jpg)
![](http://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/e8c0c82c59494cc7ea065960f33f08a6/nzp2.jpg.png)
Դասագրքերի և ՏՀՏ շրջանառու հիմնադրամը, «Դասագրքաստեղծման աշխատանքներում ուսուցիչների մասնակցություն» ծրագրի (Ծրագիր) շրջանակներում, 2022 թվականի հունիսի 6-ին և 7-ին կազմակերպեց խորհրդաժողով և հեռավար հանդիպում՝ Ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչների և «Զանգակ», «Տիգրան Մեծ», «Մանմար», «Անտարես», «Աստղիկ գրատուն», «Արևիկ», «Էդիթ Պրինտ», «Սիստեմ» և «Մարի» հրատարակչությունների մասնակցությամբ: Հանդիպումները կազմակերպվել են Ծրագրում ընդգրկված ուսուցիչներին հրատարակիչների և հրատարակչական գործի հետ ծանոթացնելու նպատակով՝ նրանց հետ հետագա համագործակցության հիմքեր ձևավորելու ակնկալիքով: Հունիսի 6-ի առկա հանդիպումն անցկացվեց «Կոնգրես» հյուրանոցում, որին մասնակցեցին շուրջ 100 ուսուցիչ և 9 հրատարակչությունների 20 ներկայացուցիչ: Առկա հանդիպմանը մասնակցելու հնարավորություն չունեցած ուսուցիչների համար՝ ԴՏՀՏՇՀ-ն հունիսի 7-ին նույն խորհրդակցությունն անցկացրեց հեռավար՝ Զում հարթակում, որին մասնակցեցին շուրջ 80 ուսուցիչ: […]
![Thumbnail 1](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/faf289f83186a9c62cc62737870b9b79/new2.jpg)
![Thumbnail 2](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/8864996000dbadd38500082298f270ac/new1.-jpg.jpg)
![Thumbnail 3](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/fc0bbcdf78288ce77801307a837acebf/New-Nzp.jpg)
![Thumbnail 4](https://dshh.am/wp-content/uploads/slider/cache/0426403c916373c916781569b8cdcb77/nzp2.jpg.png)
«Դասագրքաստեղծման աշխատանքներում ուսուցիչների մասնակցություն» ծրագրի (Ծրագիր) շրջանակներում 2022 թվականի մայիսի 5-ին անցկացվել է «Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն» ուսումնական բնագավառի առարկայական նոր չափորոշիչներին և ծրագրերին նվիրված հեռավար սեմինար: Սեմինարին մասնակցել են Ծրագրում ընդգրկված, ինչպես նաև դասագրքերի ստեղծման գործընթացներով հետաքրքրված` Երևանի և ՀՀ մարզերի մի շարք դպրոցների ՆԶՊ և ֆիզիկական կուլտուրա առարկաների ուսուցիչները:
Սեմինարի նպատակն է պարզաբանել առարկայական նոր չափորոշիչների և օրինակելի ծրագրերի հիմնական դրույթները, ուսուցիչների մոտ զարգացնել ուսումնական նյութերի՝ չափորոշչին և ծրագրին համապատասխանությունը բացահայտելու հմտություններ:
Սեմինարի ընթացքում անդրադարձ է կատարվել հետևյալ հիմնական հարցերին.
- Առարկայական նոր չափորոշիչների և ծրագրերի կառուցվածքային առանձնահատկությունները, հիմնական գաղափարներն ու նոր մոտեցումները:
- Ծրագրերի բովանդակության կառուցման հիմնական սկզբունքները և կապը հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի հետ:
- Բովանդակային բաղադրիչների (գիտելիք, հմտություն, դիրքորոշում, արժեքային բաղադրիչ) արտացոլումը չափորոշչում և ծրագրում:
- Միջառարկայական կապերի արտացոլումը չափորոշիչներում և ծրագրում:
- Ուսումնական գործունեության հիմնական տեսակները:
Սեմինարը վարում էր «Ֆիզիկական կրթություն և անվտանգ կենսագործունեություն» ուսումնական բնագավառի առարկայական չափորոշիչները և ծրագրերը մշակող փորձագիտական խմբի ղեկավար, մ.գ.թ., դոցենտ Էռնեստ Ավանեսովը: Սեմինարի ընթացքում քննարկվող թեմաների բովանդակային և փորձագիտական հարցերի վերաբերյալ դիտարկումներ է ներկայացրել Ծրագրի խորհրդատու Սարիբեկ Հակոբյանը, իսկ Ծրագրի իրականացման կազմակերպչական հարցերի, ընթացիկ աշխատանքների և շարունակության վերաբերյալ պարզաբանումներ է ներկայացրել Դասագրքերի և ՏՀՏ շրջանառու հիմնադրամի տնօրեն Գոռ Գասպարյանը:
Տեսական նյութի ներկայացմանը զուգահեռ ծավալվել են շահագրգիռ բովանդակային քննարկումներ՝ ուսուցիչների կողմից բարձրացված բազմաբնույթ հարցերի, խնդիրների շուրջ, ինչպես նաև արտահայտվել են տեսակետներ, կարծիքներ գործող և փորձարկվող առարկայական չափորոշիչների և ծրագրերի վերաբերյալ: